Pošta vypsala tendr na novou mediální agenturu za 60 milionů

15.12.2010 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 15. prosince (ČTK) - Česká pošta vypsala tendr na novou mediální agenturu. Během tří let si má nový zadavatel reklamních kampaní pro poštu přijít na 60 milionů korun. Dosud tyto služby zajišťovala agentura PHD. ČTK to dnes řekla mluvčí podniku Marta Selicharová.

Mediální agentura bude pro poštu navrhovat vhodná média pro reklamní kampaně a nakupovat reklamní prostor ve všech typech médií. Zároveň bude například monitorovat mediální aktivity konkurence.

O vítězi tendru na uzavření rámcové smlouvy s poštou má rozhodnout co nejnižší navržená cena. Zájemci mají podávat své nabídky do 30. prosince letošního roku.

Česká pošta provozuje okolo 3350 poboček a zaměstnává zhruba 36.000 lidí. Firma má roční tržby přes 20 miliard korun.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK