Přes úspěchy Starobrna prožívá český trh s pivem krizi. Dosavadní prognózy předpokládají, že letos výstav českých pivovarů klesne zhruba o 12 procent. Kromě stále nepříliš dobré ekonomické situace v zemi je podle pivovarníků za letošním propadem zájmu především zdražení piva. K tomu pivovary sáhly poté, co v lednu vzrostla spotřební daň. Situace by se mohla zlepšit příští rok.
Úspěchem letošního roku bylo podle Čechové například nové třináctistupňové kvasnicové pivo, které je na trhu od září. "Pivo, které vaříme podle klasické starodávné receptury, je charakteristické vyšší hořkostí a chlebnatou plností," uvedl vrchní sládek Starobrna Tomáš Pluháček.
Podle Čechové byl letos výjimečný zájem o speciál Zelené pivo, jenž se prodává jediný den v roce, a to na velikonoční Zelený čtvrtek. Letos ho v pivovaru navařili nejvíce v historii - 3500 hektolitrů.
Rekordní výstav se pivovaru podařilo dosáhnout díky instalaci stáčecí linky s vyfukovacím strojem, která vyrábí a plní plastové Maxilahve o obsahu 1,5 a dva litry. Linka na plnění piva do plastových lahví je jedinou v České republice, pivovar ji nainstaloval letos v dubnu. Stála 100 milionů korun a při plném výkonu naplní 14.000 lahví za hodinu.
Starobrnu rostou výstavy v posledních letech každoročně. V roce 2008 vyrobil 884.900 hl piva, loni to bylo podle informací ČTK zhruba 930.000 hektolitrů. Také pro příští rok plánuje brněnský provoz nárůst výroby. Měl by být pěti až desetiprocentní.
Starobrno je v rámci skupiny Heineken největším pivovarem. Ve své produkci překonává provozy v Krušovicích, Velké Březně i Krásném Březně. Produkce pivovaru se orientuje na Českou republiku, export tvoří kolem pěti procent.