"Všichni dopravci mají vždy chuť soutěžit a ukázat, zda-li mohou připravit nabídku, to znamená, RegioJet určitě bude tím členem, který nikdy nebude chybět u výběrových řízení," uvedl Schmidt.
Slovensko může soukromým přepravcům uvolnit desetinu trhu osobní železniční přepravy, z toho již část obsadil RegioJet. Dominantní postavení si zachová státní Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK), podle ministra dopravy Jána Figeľa však jeho úřad upřednostní případnou výhodnější nabídku soukromé firmy. "Ministerstvo je otevřené dalším rozhovorům na tato témata," řekl Figeľ.
RegioJet uzavřel na Slovensku devítiletou smlouvu na dotovaný provoz osobních vlaků mezi Bratislavou a Komárnem koncem loňského roku. První soupravy soukromé firmy by na trať měly vyjet v březnu 2012. Společnost přislíbila pro cestující zvýšení počtu spojů i kvality cestování.