Skupina původně počítala se stejným nebo mírně nižším objemem prodejů v porovnání s rokem 2009. "Pozitivní trend byl patrný již od května, kdy měsíční prodeje poprvé převýšily počet prodaných vozů za stejné předloňské období a od té doby objemy měsíčních prodejů společnosti s rostoucí tendencí překonávaly úroveň roku 2009," uvedla mluvčí Dana Pavlousková.
V České republice AAA zaznamenala nejsilnější prodeje ojetin v Praze a středních Čechách, Brně a Ostravě. Na Slovensku byly nejúspěšnější oblasti Bratislavy, Košic a Žiliny.
V posledním čtvrtletí minulého roku prodej stoupl o 24 procent na 9914 vozů. Oživení skupina zaregistrovala jak na českém trhu s nárůstem o 17 procent, tak především na slovenském trhu, kde se prodeje ve čtvrtém čtvrtletí v meziročním srovnání zvýšily o 45 procent.
AAA Auto provozuje 25 poboček v ČR a na Slovensku včetně dvou bazarů Auto Diskont. Skupina v roce 2009 vykázala zisk 1,2 milionu eur, tedy asi 30 milionů korun, zatímco v roce 2008 skončila ve ztrátě 35 milionů eur. Loňské konsolidované výsledky oznámí 31. března.