eBanka zvýšila v roce 2002 objem primárních vkladů o 15 % a zahájila aktivní úvěrování klientů. I přes výrazné snižování tržních sazeb vzrostla o 15 % obchodní marže, nárůst poskytnutých úvěrů klientům byl vyšší o 295 % než v roce 2001 a zejména se podstatně zvýšil počet klientů o 53 % na více než 307 tisíc. V roce 2002 také vzrostla bilanční suma meziročně o 93 % na 19,8 mld. Kč.
Z hlediska kapitálové přiměřenosti drží banka dlouhodobě hodnotu vyšší než 30 %, což je téméř čtyrnásobně více než ČNB stanovených 8 %. To ukazuje na konzervativní přístup banky k řízení rizik, který banka uplatňuje a prostor k dalšímu rozvoji úvěrové aktivity.
Hospodaření eBanky skončilo, i přes 50 % nárůst zisku z bankovní činnosti, podle předběžných hospodářských výsledků účetní ztrátou ve výši 250,1 mil. Kč.
V soutěži Banka roku 2002 byla vyhlášena třetí nejdůvěryhodnější bankou v České republice. S Osobním účtem získala v kategorii Účet roku druhé místo. V hodnocení přímého bankovnictví byla vyhodnocena jako nejlepší a získala titul Přímé bankovnictví roku 2002. V testu bankovních internetových aplikací, provedeného finančním serverem Penize.cz v polovině roku 2002, bylo odborníky nejlépe hodnoceno internetové bankovnictví eBanky. Ke stejnému výsledku došli odborníci, kteří vybírali banku s nejlepším Internet bankingem, v testu pořádaném MF Dnes na podzim roku 2002. V únoru 2002 převzala eBanka výroční cenu Zavináč 2001 v kategorii nejlepší služba.
Služby eBanky k 25.3.2003 využívá přes 315 tisíc klientů. Více než 78 tisíc klientů využívá Firemní a Osobní účty eBanky a z toho přes 36 tisíc klientů využívá i službu GSM Banking. 78 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance. Přes 159 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu. Tuto kartu připravila banka ve spolupráci s HomeCreditem, který je, stejně jako eBanka, členem finanční skupiny České pojišťovny.
Zdroj: tisková zpráva eBanky