Na celkovém exportu pivovaru se z 90 procent podílel prémiový ležák. Zhruba 84 procent exportovaného objemu piva směřovalo do zemí Evropské unie. Budvar nejvíce vyváží do Německa, Velké Británie, na Slovensko, do Rakouska a Ruska.
"Naším největším úspěchem je nárůst prodejů v Německu, které je naším nejdůležitějším exportním teritoriem. Dosáhli jsme tam nejvyššího prodaného objemu v historii na úrovni 214.408 hektolitrů, což je o 4,7 procenta meziročně víc," uvedla vedoucí exportního oddělení Renata Pánková. Spotřeba piva v Německu přitom dlouhodobě klesá. Budvar má podle ní v Německu věrné zákazníky, kteří jsou ochotni za jeho pivo zaplatit vyšší cenu.
Vývoz na Slovensko stoupá od roku 2004 a za tu dobu se zvýšil téměř o polovinu. Loni tu Budvar zaznamenal meziroční nárůst o 2,2 procenta, a to i přes zavedení eura. V Rusku se po výrazném propadu prodeje v roce 2009, který byl způsoben devalvací rublu a dalšími protikrizovými opatřeními, prodej značky Budweiser Budvar zvýšil o 20 procent.
V Rakousku zůstává značka Budweiser Budvar nejprodávanějším českým pivem. Významný meziroční nárůst prodeje Budvar zaznamenal v Polsku, o 69 procent, na Novém Zélandu o 42 procent, ve Švédsku o 36 procent, Itálii o 34 procent a Austrálii o 32 procent.
V Číně se objem prodeje zvýšil téměř na trojnásobek, především díky účasti pivovaru na Všeobecné světové výstavě Expo 2010 v Šanghaji. V Norsku, Arménii, Gruzii nebo na Ukrajině se prodeje meziročně více než zdvojnásobily. Loni začal pivovar vyvážet do Indie a po šesti letech obnovil dodávky do Nizozemska.