Fio banka zpřístupnila zájemcům o své služby možnost zřídit si běžný účet bez návštěvy pobočky. Na stránkách www.fio.cz je pro ně připraven formulář, po jehož vyplnění obdrží smluvní dokumentaci. Po podpisu příslušných dokumentů a zaslání aktivační platby mohou začít účet plně využívat. On-line žádost je určena pro fyzické osoby, které jsou občany ČR a které touto cestou mohou kromě běžného účtu zažádat i o internetbanking nebo platební kartu.
Alternativou ke zřízení účtu na dálku je vyplnění formuláře a výběr pobočky, na níž dojde k podpisu smlouvy - s právem přednostního vyřízení. Dokumentace je pak připravena na daném obchodním místě, o čemž je klient informován prostřednictvím SMS zprávy. Zkrátí si tak dobu, kterou založením účtu na pobočce stráví.
Rok 2011 zahájila Fio banka kampaní, která začala 17.1. a potrvá do konce února. Pro své klienty chystá v tomto roce kromě možnosti zřízení účtu bez návštěvy pobočky i další rozšíření služeb. V horizontu čtvrt roku nabídne možnost platit rychle a bezpečně na internetu prostřednictvím platební brány PayMyWay, možnost obsluhovat účet prostřednictvím aplikace speciálně vyvinuté pro „chytré“ telefony nebo výhodnější zahraniční platby mimo eurozónu. Pro investory pak výhodnější obchodování na americkém trhu nebo snadné konverze měn on-line.
"Naše plány pro rok 2011 jsou opět podřízeny zlepšování a rozšiřování služeb. Vedle zmíněných novinek hledáme pro klienty cestu, jak nabídnout výběry z bankomatu zdarma. Rovněž plánujeme postupné otevírání poboček i v menších městech. Přízeň klientů, jejichž celkový počet nyní dosahuje téměř osmdesát tisíc, a jejich opakované ocenění v klientském ratingu OVB Vstřícná banka napovídá, že jdeme správným směrem,“ říká k tomu Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.