Nejvíce se loni prodalo sedmidenních časových kuponů, a to více než 2,4 milionu kusů. Celoročních dálničních známek řidiči koupili bezmála 1,9 milionu a měsíčních známek se prodalo zhruba 470.000.
Dálniční známky pro rok 2011 jdou podle Ptačinského na odbyt stejně dobře jako v loňském roce. Obvykle je prý možné vysledovat zhruba desetiprocentní nárůst prodeje kuponů, což odpovídá nárůstu přihlašovaných vozidel do provozu. Podle Ptačinského je možné, že celkově v letošním roce kvůli doznívající recesi k takto vysokému růstu nedojde. Poklesu množství prodaných známek se však ministerstvo neobává.
Počet neplatících řidičů osobních vozů na svých stránkách eviduje celní správa. Ta v loňském roce zjistila zhruba 18.000 případů, kdy nebyl vůz řádně označen dálniční známkou a na místě vybrala blokové pokuty přes 15 milionů korun. Obdobná suma byla na pokutách vybrána i v roce 2009.