Generální ředitel francouzské skupiny Arnaud Lagardére se po letech slabých výsledků snaží hospodaření podniku zlepšit. Chce proto prodat slabší aktiva a menšinové podíly Lagardere, investovat do nové divize sportovního marketingu a soustředit se na hlavní aktivity konglomerátu.
Lagardere také usiluje o primární nabídku svého minoritního podílu placené televize Canal Plus, v níž má kontrolu Vivendi.
Americkou divizi magazínů Lagardere silně zasáhl pokles příjmů z reklamy v době finanční a hospodářské krize. Šéf skupiny označil aktivity divize v USA za slabé a v prosinci jí začal hledat kupce nebo případného partnera. Exkluzivní jednání zahájily Hearst a Lagardere loni 31. prosince.
Lagardere vydává 212 titulů ve 45 zemích včetně magazínu Paris Match či 42 zahraničních vydání Elle. Dohoda s podnikem Hearst se týká 102 titulů v 15 zemích, citovala zprávu podniku agentura Reuters.