V telekomunikacích loni dal na reklamu nejvíce Vodafone

01.02.2011 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 1. února (ČTK) - Mobilní operátor Vodafone loni v Česku investoval do reklamy přes 1,1 miliardy korun. V telekomunikačním odvětví v Česku tak za propagaci utratil nejvíce peněz. Druhý skončil konkurent T-Mobile, který za reklamu zaplatil 774,3 milionů korun, a třetí Telefónica O2 s výdaji zhruba 648 milionů korun. Vyplynulo to z analýzy reklamních výdajů společnosti Admosphere, která investice srovnávala na základě ceníkových cen.

Podle průzkumu investice těchto společností současně tvoří téměř 93 procent výdajů na reklamu z celého telekomunikačního segmentu.

Čeští operátoři se snažili zákazníky loni oslovit hlavně prostřednictvím televize. Konkrétně Vodafone nakoupil televizní prostor za více než půl miliardy korun, Telefónica O2 a T-Mobile do televizní reklamy investovaly každý zhruba třetinu miliardy.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK