Komerční banka připravila pro uživatele internetového bankovnictví mojebanka, PC bankovnictví profibanka a telefonního bankovnictví Expresní linka KB novou službu - on-line informace o transakcích platebními kartami.
Okamžitě po použití platební karty (u obchodníka nebo při výběru z bankomatu) tak klient získá přehled o výši částky, která bude na jeho účtu zúčtována. Díky této službě má nyní klient lepší přehled o svých financích.
Ačkoliv k reálnému zúčtování transakce platební kartou dochází obvykle v horizontu až několika dní po provedení, nyní má majitel účtu možnost být v předstihu informován o tom, jaká částka mu bude z účtu následně odečtena. "Tuto službu ocení především podnikatelé, kteří mají k jednomu firemnímu účtu vystaveno několik služebních karet pro své zaměstnance. Díky on-line přehledu o provedených transakcích mohou například lépe plánovat cash flow své firmy," uvedl výkonný ředitel pro Přímé kanály Jan Kubálek.
Služba je automaticky nastavena pro všechny uživatele internetového a telefonní bankovnictví a je klientům poskytována zdarma.
Zdroj: tisková zpráva KB