Stavebko od Raifky celé rodině

04.02.2011 | , Raiffeisen stavební spořitelna
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) spouští od 17. 1. marketingovou kampaň s cílem upozornit na jeden z dlouhodobě nejoblíbenějších produktů na finančním trhu, který je výhodný pro všechny členy rodiny.

Atraktivitu stavebního spoření u Raiffeisen nyní podtrhuje akční sleva ze vstupního poplatku ve výši 1000 Kč, doplněná u vybraných klientů o dvojnásobné úročení vkladů v prvním roce spoření. Kampaň poběží do 30. 4. 2011.

Stavební spoření u RSTS se vyplatí celé rodině – to je hlavní sdělení nové kampaně Raiffeisen stavební spořitelny. Vysvětlení je jednoduché – stavební spoření je díky kombinaci vysokého zaručeného výnosu a bezpečí uložených vkladů ideálním způsobem jak dětem financovat studia a později pomoct k vlastnímu bydlení, v průběhu života je nepostradatelné při financování úprav bydlení a pro všechny je cestou jak se zajistit na stáří.

V současné době Raiffeisen stavební spořitelna svým klientům umožňuje uzavřít smlouvu o stavebním spoření se slevou ve výši 1000 Kč ze vstupního poplatku. Kromě toho klientům narozeným v roce 1993 a později a také klientům narozeným v roce 1956 a dříve nabízí ještě dvojnásobné úročení vkladů do konce roku 2011. Klient spolu s možností úvěru s výhodnými parametry, odborným osobním poradenstvím a kvalitními službami, na něž RSTS klade velký důraz, získává optimální finanční produkt, který mu usnadní řešení celé řady životních situací.

„Stavební spoření zůstává i po vládních změnách velmi atraktivním finančním produktem, který na trhu v podstatě nemá lepší alternativu. Nadále lidem přináší zajímavý výnos, jehož výše se na rozdíl od spořicích účtů po celou dobu trvání smlouvy nezmění, jistotu bezpečně uložených peněz, které jsou ze zákona pojištěny až do výše 100 000 EUR, či možnost čerpat výhodný úvěr ze stavebního spoření s pevnou výší úrokové sazby po celou dobu splácení,“ říká Hans-Dieter Funke, člen představenstva Raiffeisen stavební spořitelny zodpovědný za odbyt a marketing, a dodává: „Jednoduše řečeno, stavební spoření je díky svým výhodám základní finanční produkt pro každého.“

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy