Podnik vytvořil v minulém roce provozní zisk (EBIT) 4,32 miliardy eur, zatímco ekonomové očekávali 4,36 miliardy. LVMH má v nabídce značky jako Dom Perignon, Fendi a TAG Heuer.
V rekordních tržbách společnosti se odráží nárůst poptávky po šampaňském a kožených kabelkách. Podnik dodal, že je dobře nastaven, aby všechny jeho divize v letošním roce pokračovaly v růstu. Navrhl také, že zvýší dividendu o 27 procent na 2,1 eura na akcii.
Analytici říkají, že LVMH bude nadále těžit ze zájmu o značky skupiny v Asii. Největší skupinu odběratelů má LVMH v Číně před Japonci, Američany a Korejci.
"Je to solidní sada výsledků," reagoval jeden z analytiků. Připomněl ale, že jiné evropské luxusní domy svými výsledky na rozdíl od LVMH překonaly očekávání. Emise podniku proto oslabila o 1,3 procenta na 115,20 eura.
Vynikající čísla z loňské vánoční sezóny oznámily například švýcarský luxusní dům Richemont, britský výrobce kabelek Mulberry a italský dodavatel luxusního koženého zboží Tod's. Stejně tak se optimisticky dívají na letošní rok, napsala agentura Reuters.