Soupravy budou jezdit zpočátku mezi Charkovem a Kyjevem a později na trase Charkov - Doněck. Ukrajina s významnou železniční sítí se podle Bernarda stává pro Škodovku velmi významným partnerem a je "velmi pravděpodobné, že bude mít zájem o další soupravy".
Ukrajinská vícekapacitní varianta bude schopna jezdit na dvou napájecích systémech 25 kV a 3 kV a bude širokorozchodná. Má být podobná soupravám známým z českých kolejí, kde jezdí tři vozy. Šestivozové patrové soupravy budou mít dvě hnací vozidla v čelech a výrobce je vybaví zabezpečovacím zařízením a radiostanicemi pro Ukrajinu.
Díky této zakázce se Škoda vrací na další tradiční trh. Na ukrajinských železnicích jezdí stále několik set lokomotiv z Plzně a dodnes mají podle Bernarda výbornou pověst. "O širokorozchodné City Elefanty je zájem nejen na Ukrajině. Důvodem jsou velmi dobré technické parametry, vyšší kapacita, rapidní zlepšení komfortu pro cestující, ale také především zkušenosti s velmi dobrou kvalitou a provozuschopností v Litvě, Česku a nově na Slovensku," řekl Bernard. V ČR a na Slovensku jezdí jednotky poloviční se třemi vozy.
Krajní vozy budou trakční, prostřední čtyři nabídnou více míst s moderním prostorem. Rychlost vlaku bude 160 kilometrů za hodinu. Trakce a trakční podvozky dodají plzeňské firmy Škoda Electric a Škoda Transportation, kompletní výroba, montáž a oživení se odehraje v Ostravě.