Tržby za tři měsíce do 1. ledna vzrostly o deset procent na 10,7 miliardy USD. Bez zahrnutí mimořádných položek zisk činil 68 centů a překonal odhady analytiků FactSet, kteří očekávali zisk jen 56 centů na akcii při tržbách 10,5 miliardy USD.
Tržby mediální sítě, která zahrnuje televizní stanice, stouply o 11 procent na 4,6 miliardy dolarů a provozní zisk vzrostl o 47 procent na 1,1 miliardy USD. Tržby parků a rezortů stouply o osm procent na 2,9 miliardy USD a provozní příjmy o 25 procent na 468 milionů dolarů. Firma dodala, že výdaje návštěvníků, návštěvnost i obsazenost hotelů byly v domácích parcích vyšší. Zisk podpořilo rovněž zvýšení cen vstupenek do parků a vyšší výdaje za potraviny a zboží, které překonaly i náklady na spuštění nové výletní lodě Disney Dream.
Tržby filmového studia zůstaly téměř beze změny, činily 1,9 miliardy USD. Provozní zisk se však zvýšil o 54 procent na 375 milionů USD, hlavně díky filmu Toy Story 3: Příběh hraček, který se v listopadu začal prodávat na DVD. Tržby z prodeje spotřebního zboží stouply o 24 procent na 922 milionů USD a provozní zisk divize se zvýšil o 28 procent na 312 milionů USD, napsala agentura AP.