Oba hlavní údaje, tedy jak tržby, tak zisk, jsou výrazně vyšší, než je pro Coca-Colu zvykem. Příčinou je akvizice severoamerických stáčíren společnosti Coca-Cola Enterprises, jejichž převzetí firma dokončila na začátku čtvrtého čtvrtletí. Kromě tohoto jednorázového vlivu firmě pomohl k lepšímu hospodaření i vyšší odbyt.
Zisk na jednu akcii dosáhl 2,46 USD, a zvýšil se tak z předchozích 66 centů, kde byl o rok dříve. Bez jednorázových příjmů nicméně zisk na akcii činil 72 centů, což je přesně v souladu s odhady analytiků v anketě organizace FactSet. U tržeb ale firma nepatrně překonala odhady, analytici totiž počítali s tržbami deset miliard dolarů.
Na růstu tržeb se přibližně z 37 procent podílela zmíněná akvizice stáčíren. Coca-Cola přitom není jedinou firmou z oboru, která své stáčírny v Severní Americe měla vyčleněny v samostatném podniku, ale rozhodla se je koupit. Podobně postupoval i její největší rival, společnost PepsiCo. Motiv byl v obou případech stejný: ušetřit na nákladech, urychlit inovaci a posílit kontrolu nad distribucí.