Tržby se za tři měsíce do konce prosince zvýšily o 37 procent na 18,16 miliardy USD. K růstu přispěla koupě dvou stáčíren a plníren firmy. Objem prodeje stoupl o devět procent.
Ve výhledu na letošní rok je však firma obezřetná. Generální ředitelka Indra Nooyiová uvedla, že výdaje spotřebitelů nadále zůstávají kvůli vysoké nezaměstnanosti nejisté a náklady na suroviny by měly zůstat vysoké.
Na trhu nadále přetrvává silná konkurence, hlavně od firmy Coca-Cola, napsala agentura AP. Coca-Cola v loňském čtvrtém čtvrtletí zvýšila čistý zisk o 275 procent na 5,77 miliardy dolarů.
PepsiCo v loňském prvním čtvrtletí dokončila převzetí svých dvou hlavních severoamerických stáčíren a plníren. Transakcí za celkem 7,8 miliardy dolarů získala PepsiCo větší kontrolu nad distribucí svých produktů v Severní Americe. Akvizice by firmě měla přinést do roku 2012 roční úspory v hodnotě 400 milionů dolarů.