Tržby Heinekenu vzrostly o 9,5 procenta, bylo to však jen díky dubnové akvizici mexického pivovaru Femsa. Bez zahrnutí akvizice by tržby klesly o 2,2 procenta a odbyt pivovarů na srovnatelném meziročním základě klesl o 3,1 procenta.
Heineken chce těžit z expanze na rozvojových trzích a předpokládá, že konzumenti v Latinské Americe, Asii a Africe se letos zaslouží o zvýšení odbytu piva. To by podle firmy mělo zmírnit očekávaný nárůst cen vstupů. V poslední době prudce rostou ceny potravinářských komodit a termínová cena sladového ječmene od loňského května vzrostla o 51 procent.
Spotřebitelé v Evropě a USA však zůstanou podle firmy velmi opatrní, protože na ně bude doléhat vysoká nezaměstnanost a vládní úsporná opatření. Na tržbách skupiny s s nejprodávanějšími značkami Heineken a Amstel podílí západní Evropa více než polovinou.
Heineken je mezi výrobci piva evropskou jedničkou. V České republice vlastní od rou 2003 pivovar Starobrno a od roku 2007 Královský pivovar Krušovice, kde je také sídlo české pobočky společnosti. V roce 2008 firma dokončila akvizici ústecké společnosti Drinks Union, kde jí zůstaly pivovary v Krásném a Velkém Březně.