Tržby se za tři měsíce do konce prosince zvýšily o 22 procent na 5,8 miliardy USD. Prodej na čínském trhu vzrostl o 18 procent na 2,7 miliardy USD a prodej na dalších rozvíjejících se trzích o 34 procent na 1,1 miliardy USD. Z toho v Indii o 63 procent a Latinské Americe o 31,4 procenta. Prodej ve Spojených státech a Evropě stoupl o 22 procent na dvě miliardy USD.
Firma Lenovo v roce 2005 koupila divizi osobních počítačů americké společnosti IBM a agresivně se snaží expandovat mimo domácí čínský trh. Loni firma vstoupila do oblasti mobilního internetu.
V lednu se Lenovo dohodlo na spolupráci s Japonskou společností NEC, díky které vznikne největší podnik na trhu s osobními počítači v Japonsku. Lenovo tak získá širší napojení na japonský trh, kde má nyní pouze pětiprocentní podíl. Lenovo je v současnosti čtvrtým největším výrobcem počítačů na světě a díky spojení s NEC by firma mohla ze třetí pozice sesadit tchajwanský Acer. Před Lenovem by tak zůstaly pouze americké firmy Hewlett-Packard a Dell, napsala agentura AP.