Samsung za sílící konkurence rivalů včetně LG Electronics dnes energicky hájil svou technologii. Oba dva koncerny přicházejí na trh s novými modely televizorů a tvrdí, že právě jejich technologie zlepšují zážitek ze sledování 3D obrazu. Dalšími rivaly jsou jim japonské firmy včetně Sony.
Samsung je světově největším výrobcem televizorů s plochou obrazovkou a LG je druhý. LG předpokládá, že v letošním roce prodá pět milionů 3D televizorů, odbyt za minulý rok ale neuvedl.
Přestože výrobci na televizory s 3D obrazem agresivně upozorňují reklamou, prodej je slabý. Brzdou je potřeba těžších brýlí s bateriemi, nevelký počet 3D filmů a stížnosti spotřebitelů na únavu očí, bolesti hlavy a dokonce i malátnost.
Samsung i LG vytvářejí trojrozměrný obraz jinou technologií. Podle manažerů Samsungu rozhodnou spotřebitelé, která technologie zvítězí, a uvidí se na konci roku, napsala agentura AP.