Management ale sdělil, že firma v letošním roce znovu počítá s růstem. Ten by se měl na úrovni zisku před úroky a daní (EBIT) pohybovat do deseti procent. Čistý zisk bez vlivu jednorázových položek by se mohl zvýšit o více než 20 procent.
Analytici v anketě agentury Reuters v průměru očekávali, že provozní zisk firmy se v závěru loňského orku sníží pouze na 1,36 miliardy dánských korun.
Navzdory poklesu zisku v Rusku se Carlsbergu ve čtvrtém čtvrtletí dařilo zvyšovat provozní zisk v severní i západní Evropě, stejně jako v Asii. Citelný propad provozního zisku ale podnik registruje v zemích východní Evropy.
Carlsberg vyrábí pivo několika značek, k těm nosným patří Carlsberg, Tuborg, San Miguel či Kronenbourg, v portfoliu firmy je ale dalších zhruba 300 značek. Podíl na ruském trhu firmě loni vzrostl o 40 bazických bodů na 39,7 procenta, s dalším růstem počítá letos.