Škoda chce každých šest měsíců představit nový model

22.02.2011 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 22. února (ČTK) - Tuzemská automobilka Škoda Auto chce od roku 2012 každých šest měsíců představit nový model. V Ženevě ukáže designovou studii a nové logo. Novinářům to dnes řekl ředitel komunikace Peik von Bestenbostel.

"Určitě chceme dynamiku představování nových modelů, ale i nových verzí stávajících vozů zrychlit," uvedl. Podle něj to souvisí s oznámenou strategií značky do roku 2018 zdvojnásobit počet vyráběných aut na nejméně 1,5 milionu.

Během letošního roku chce firma představit rodinný vůz menší než Fabia. Příští týden v Ženevě se auto ale ještě pravděpodobně neobjeví.

Tahákem expozice na 81. autosalonu má být příští týden, vedle nového firemního designu a loga, automobilová studie v duchu nového designového jazyka značky. "Designový koncept upoutá jasně definovanými a vybroušenými tvary vytvořenými s velkou pečlivostí a vytříbeným citem pro detail," uvedl mluvčí Evžen Krauskopf. Nové logo, které bude na designové studii k vidění, bude od roku 2012 zdobit nové modely Škody.

Výstavní premiéru bude mít v Ženevě také akční model Fabia Monte Carlo, který představila u příležitosti letošního 100. ročníku Rallye Monte Carlo. Vůz disponuje sportovním podvozkem, dynamickým vzhledem s černými doplňky a interiérem známým z verze RS.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK