Rémy Cointreau překvapil investory loni na podzim, když oznámil plán divizi šampaňského prodat, aby se mohl soustředit na své rychle rostoucí značky koňaku. Divize šampaňského zahrnuje značky Charles Heidsieck a Piper-Heidsieck a v roce 2009/10 měla tržby 97 milionů eur, tedy 12 procent celé skupiny.
Kvůli celkově slabší situaci ve světové ekonomice měla divize minulý rok provozní ztrátu čtyř milionů eur. Na letošní rok ale slíbila, že se výsledkem dostane na nulu. Divize má 800 hektarů vinic a čtyřleté zásoby 40 milionů lahví. Podle analytiků je podnik atraktivním terčem v odvětví, které je proslulé přísnými výrobními kritérii.
Européenne de Participations Industrielles (EPI) je v majetku rodiny Descoursových a vlastní řadu francouzských značek. Jsou mezi nimi například obuv J.M. Weston a dětské oděvy Bonpoint, napsal Reuters.