Loni Škoda zvýšila prodej o 11,5 procenta na 762.000 vozů, což bylo nejvíce v historii značky. Růst by měl pokračovat i v dalších letech až na plánovaných 1,5 milionu aut v roce 2018.
Letošní cíle nechce automobilka přesněji specifikovat kvůli probíhajícímu slučování mateřské skupiny VW s automobilkou Porsche.
Škoda na autosalonu představila nové logo a firemní design. Okřídlený šíp ve znaku vyrostl a změnil odstín zelené. Kulatý rámeček již není černý, ale chromový. Škoda rovněž změnila používaný font písma.
Změnu designu má demonstrovat studie nového vozu pod označením Vision D. Auto v provedení hatchback je větší než Fabia, má větší rozvor, malé přesahy karoserie, prosklené páté dveře a boční okna jsou ve dveřích bez rámu. O možné sériové výrobě vozu zástupci automobilky odmítají spekulovat.
Ve výstavní premiéře firma rovněž uvedla edici Fabie Monte Carlo, který představila u příležitosti letošního 100. ročníku legendární rallye. Vůz disponuje sportovním podvozkem, dynamickým vzhledem s černými doplňky a interiérem známým z verze RS.