Celkové tržby se zvýšily téměř o dvě procenta na 2,72 miliardy dolarů a překonaly očekávání analytiků. V tržbách se projevily i prodejní ceny, které Heinz zvýšil v reakci na dražší suroviny. V rozvíjejících se ekonomikách vzrostly tržby firmy o 15 procent.
Výrobce kečupu a dalších potravin překonal i ziskem očekávání finančního trhu. Zatímco analytici odhadovali zisk podniku na akcii na 83 centů, Heinz tento výsledek zvýšil na 85 centů ze 72 centů před rokem.
Celkové prodané objemy se zvýšily o polovinu procenta díky listopadové akvizici společnosti Foodstar v Číně. Prodejní ceny zvýšil Heinz v průměru o 1,2 procenta. Za hospodářské recese těžili výrobci potravin z toho, že se lidé více stravují doma, nyní se podniky v oboru ale potýkají s vyššími cenami surovin a náklady na přepravu zboží, napsala agentura AP.