Zisk největší světové reklamní skupiny WPP stoupl téměř o třetinu

04.03.2011 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Londýn 4. března (ČTK) - Zisk největší světové reklamní skupiny WPP se v loňském roce zvýšil téměř o třetinu na 851 milionů liber (zhruba 24 miliard Kč). Výsledky společnosti byly podpořeny oživením amerického trhu s reklamou ve čtvrtém čtvrtletí. Informoval o tom dnes internetový server BBC.

Tržby společnosti, která vlastní například reklamní agentury JWT a Ogilvy & Mather, stouply o 7,4 procenta na 9,3 miliardy liber. "Celoroční výsledky byly silné a překonaly očekávání," řekl agentuře Reuters analytik Alastair Reid z firmy UBS.

Společnost WPP počítá s růstem rovněž v letošním roce. Generální ředitel podniku Martin Sorrell nicméně upozornil, že stále existují důvody k opatrnosti, jako jsou například problémy s dluhy v eurozóně či nepokoje na Blízkém východě.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK