Starbucks má v současnosti v tuzemsku 11 kaváren, které jsou všechny v Praze. Firma chce podle Zlámala expandovat ze středu města a obchodních center i do okrajových částí. V budoucnu chystá expanzi i do dalších měst.
Firma dnes rovněž celosvětově začala používat nové logo. Tomu opět dominuje siréna v zeleném poli, zmizel ale nápis Starbucks Coffee. "Logo bez nápisu nám dává více možností využití značky, například při prodeji zmrzliny nebo čaje," uvedl Zlámal.
Nové logo, již čtvrté v historii společnosti, se již objevilo na tradičních nápojových kelímcích. Zároveň je vidět v prvních čtyřech kavárnách v Pekingu, Paříži, Londýně a New Yorku. Exteriéry kaváren se budou měnit postupně podle plánu jejich rekonstrukcí. Podle Zlámala to bude trvat několik let.
V rámci oslav 40. výročí značky a uvedení nového loga přišla firma s novými výrobky. Patří mezi ně Chocolate Cappuccino, nová směs kávy Tribute Blend a pět druhů mini dezertů Starbucks Petits.
Starbucks vznikl v roce 1971 a v současnosti má více než 17.000 kaváren po celém světě. Do Česka vstoupil v roce 2008 prostřednictvím společnosti AmRest.