Cenu za nejkreativnější reklamu získala kampaň firmy Vodafone

09.03.2011 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 9. března (ČTK) - Českou národní soutěž Louskáček o nejkreativnější reklamu vyhrála kampaň společnosti Vodafone Tarify na míru. Podle poroty byla vloni nejlepším televizním spotem i venkovní reklamou. Informoval o tom server iHNed.cz a dnešní Hospodářské noviny.

U kampaně Vodafonu členové poroty ocenili výrazný vizuální styl s animovanými zvířaty a vtipné dialogy.

Do soutěže se letos přihlásilo přes 300 prací, dvanácti nejlepším porota udělila zlaté Louskáčky. Cena Grand Prix za mimořádnou kampaň letos udělena nebyla. "Žádná reklama nevyčnívala natolik, aby uspěla na mezinárodní úrovni," řekl šéf poroty Rakušan Peter Boehler.

Louskáček je nejstarší českou reklamní soutěží, letos se konal jeho 19. ročník. Mezi zadavateli měli nejvíce nominací Kofola, Vodafone, T-Mobile, Telefónica a Škoda Auto.

vit

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK