Tržby se za tři měsíce do konce ledna zvýšily o 12 procent na 1,1 miliardy USD. Růst firma zaznamenala ve všech regionech. Při konstantních směnných kurzech tržby stouply o 11 procent a při srovnatelném počtu obchodů o devět procent.
Tržby na americkém kontinentu se ve čtvrtletí zvýšily o deset procent a na celkových tržbách se podílely 51 procenty. V oblasti Asie a Tichomoří vzrostly o 25 procent. V Japonsku tržby stouply o 11 procent a na celosvětových tržbách se země podílela 18 procenty. V Evropě tržby vzrostly o 14 procent.
Za celý fiskální rok se tržby zvýšily o 14 procent na 3,1 miliardy USD a zisk o 39 procent na 368,4 milionu USD. Společnost v loňském roce otevřela 15 nových obchodů, včetně pěti v Americe. Celkem tak na konci ledna měla 233 obchodů, z toho 56 v Japonsku.
V novém fiskálním roce firma čeká růst tržeb o 12 až 14 procent, v Japonsku však tržby za celý rok zřejmě klesnou o zhruba pět procent, z toho v samotném prvním čtvrtletí o 15 procent. Plánuje rovněž otevřít 21 nových obchodů, z toho osm v Americe, pět v Evropě a osm v Asii a Tichomoří.