Zisk na akcii za tři měsíce do konce února činil 1,78 dolaru a mírně tak překonal očekávání analytiků, kteří počítali v průměru se ziskem 1,75 dolaru. Tržby stouply o 36 procent na 5,6 miliardy USD. Firma dodala na trh 14,9 milionu přístrojů, o 4,9 procenta více než před rokem.
Růst prodeje přístroje BlackBerry v Severní Americe zpomalil kvůli konkurenci iPhonu a telefonů, které používají software Android od Googlu. Prodej v zahraničí však silně roste, protože firmy začaly rozšiřovat přístroje BlackBerry mezi zaměstnance. Prodej mimo hlavní trhy, tedy mimo USA, Británii a Kanadu, se nyní na celkových tržbách podílí 52 procenty. Analytici však současně upozorňují, že největší zájem v zahraničí je o levnější modely.
Firma současně varovala, že v tomto čtvrtletí očekává prodej spíše levnějších telefonů, což dopadne na její tržby. Současně plánuje zvýšit výdaje na výzkum a vývoj a podporu prodeje, mimo jiné i kvůli novému tabletu PlayBook. Zisk na akcii by tak měl činit 1,47 až 1,55 dolaru. Analytici přitom čekají zisk až 1,65 dolaru. Za celý rok však má zisk firmy činit 7,5 dolaru na akcii, vysoko nad 6,82 USD, které čekají analytici.
RIM začne v USA 19. dubna prodávat svůj počítačový tablet PlayBook. Ten má mít zhruba poloviční velikost, než hlavní konkurent iPad firmy Apple, a má být schopen pracovat jako samostatný tablet i jako příslušenství pro telefon BlackBerry.