Výsledek je podle Barvíka lepší, než naznačoval vývoj prodejů v prvním pololetí. Pokles výroby zmírnil úspěch nových produktů uvedených na trh loni před hlavní pivovarnickou sezónou, jimiž byly jedenáctistupňové pivo Staropramen a Braník Dvoulitr v plastovém obalu.
Domácí prodeje společnosti klesly loni o necelých sedm procent, když se snižoval především prodej levnějších značek piv. Vývoz firmy byl loni meziročně o devět procent nižší. Pivo značky Staropramen loni mohli ochutnat lidé ve 32 zemích světa. Nejvýznamnějšími odbytišti byly Velká Británie, Německo, Švédsko, Slovensko, Ukrajina a Rusko.
Společnost, která je po Plzeňském Prazdroji dlouhodobě dvojkou na tuzemském trhu, je součástí pivovarské skupiny StarBev se sídlem v Praze od prosince 2009. Značka Staropramen je vlajkovou lodí této skupiny. Tržby Pivovarů Staropramen předloni klesly na 4,04 miliardy korun z 4,05 miliardy o rok dřív. Čistý zisk naopak stoupl na 720,6 milionu korun z 289,6 milionu Kč v roce 2008.
Členské pivovary Českého svazu pivovarů a sladoven vyrobily v loňském roce 15,7 milionu hektolitrů piva, což bylo o osm procent méně než v roce 2009.
mjr dvd