"Uzavřeli jsme rok 2010 s výbornými výsledky a udrželi jejich dynamiku i v novém roce," uvedl generální ředitel společnosti Claus Dietrich Lahrs. Hugo Boss zveřejnil své předběžné výsledky hospodaření v únoru. Podle nich se tržby zvýšily o 11 procent na 1,73 miliardy eur a provozní výsledek (EBITDA) o 31 procent na 350 milionů eur.
O Číně se s nadějemi vyjadřují i jiní prodejci luxusního zboží. Francouzský LVMH, světově největší podnik s luxusem, minulý měsíc uvedl, že se Číňané do je značky Louis Vuitton "zbláznili".
Hugo Boss dodal, že růst v Severní a Jižní Americe také předčí Evropu, kde se očekává, že na spotřebitelské výdaje dolehnou vládní rozpočtové úspory.
Další růst si chce Hugo Boss zajistit také expanzí prodejní sítě. Minulý rok podnik zakončil s 537 obchody proti 438 za předchozí rok, napsala agentura Reuters.