Počet prodaných vozů se meziročně zvýšil o sedm procent na 39.530 aut. Skupina se loni soustředila na své nejziskovější trhy v České republice a na Slovensku. Nadále se orientovala na nejlépe prodejné modely automobilů, které byly nově rozšířeny o segmenty vozů, u kterých registrovala nárůst zákaznické poptávky, tedy o užitkové vozy, luxusní či sportovní modely.
Celková marže z prodeje aut se zvýšila na 24,7 procenta z předchozích 23 procent a hrubý zisk z prodeje aut se zvýšil o třetinu na 50,6 milionu eur. Provozní zisk stoupl o 65 procent na 12,2 milionu eur.
Pro tento rok AAA Auto plánuje navýšení prodejních objemů proti loňskému roku o deset procent. Firemní plány zároveň zahrnují během příštích dvou let otevřít k současným 25 pobočkám až pět nových poboček v České republice a tři pobočky na Slovensku. Chce také vstoupit na ruský trh a zvažuje návrat do Maďarska, kde společnost stále vlastní některé nemovitosti ze svých původních poboček.