Automobilka již dříve uvedla, že v loňském roce zvýšila prodej téměř o třetinu na 3,58 milionu vozů. Letos počítá s nárůstem prodeje o zhruba 12 procent na čtyři miliony vozů.
SAIC v Číně spolupracuje s předními světovými automobilkami, například s největším americkým výrobcem automobilů General Motors nebo s evropskou jedničkou Volkswagen. Firma podobně jako někteří její čínští konkurenti doufá, že se po úspěchu na domácím trhu prosadí globálně.
SAIC v roce 2007 získala továrnu Longbridge v britském městě Birmingham díky fúzi s menším domácím konkurentem Nanjing Automobile Group. Ten o dva roky dříve převzal aktiva zkrachovalé britské společnosti MG Rover. V loňském roce SAIC koupila téměř procentní podíl v automobilce GM. SAIC je hlavním partnerem GM v Číně, kde firmy provozují několik společných podniků.
Čína předloni díky silnému růstu prodeje vystřídala Spojené státy na pozici největšího automobilového trhu na světě. Loni prodej aut v Číně stoupl o 33 procent na 13,8 milionu vozů. Letos se však očekává zpomalení růstu čínského trhu kvůli konci vládních opatření na podporu poptávky.