Nikdy předtím neprodala automobilka za jediný měsíc více vozů než ve třetím měsíci roku 2011. Podnik tím korunoval silné první čtvrtletí 2011, v němž prodeje vzrostly celkem o 21,4 procent na 217.100 vozů. Loni prodala firma od ledna do března 178.900 vozů. "I nadále si na našich trzích vedeme velice dobře a očekáváme, že i za celý rok 2011 naše prodeje oproti předchozímu roku podstatně vzrostou," uvedl člen představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu Jürgen Stackmann.
Největší dynamiku zaznamenávají i nadále růstové země Rusko, Indie a Čína. Na všech třech trzích automobilka v březnu podstatně překonávala vývoj celkových trhů. Jak v Rusku s více než 5500 prodanými vozy, což je nárůst o 88,2 procent, tak i v Indii s více než 3000 vozy, které znamenají nárůst o 46,3 procenta vzrostl odbyt na nový měsíční rekord.
Na domácím českém trhu upevnila Škoda v březnu vedoucí postavení, když v Česku prodala 5100 prodaných vozů. Představuje to nárůst o 9,2 procenta, tržní podíl vzrostl na 30,6 procenta. Nejprodávanějším modelem značky na domácím trhu byla s velkým náskokem Octavia Combi. Oblíbené kombi navíc ve svém segmentu jasně vede českou statistiku registrací.