Fortuna utratí za kampaň k loterii nejvýš 6 mil eur

07.04.2011 | , Reuters
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Fortuna Entertainment Group <FOREsp.PR> počítá s náklady na marketing nově uváděných produktů včetně loterie do výše 6 milionů eur (147...

...milionů korun), uvedla firma ve čtvrtek.

"Na marketing počítáme s náklady 4 až 6 milionů eur během prvních 12 měsíců od spuštění prvního produktu," řekl tiskový mluvčí Vladan Crha v krátkém telefonickém rozhovoru. Potvrdil tak dřívější plány Fortuny zveřejněné před vstupem na burzu v loňském roce.

Ředitel pro loterii Fortuny Martin Illner v rozhovoru pro Mladou Frontu Dnes řekl, že sázková kancelář dá "stovky milionů korun" na reklamu loterie, jíž chce konkurovat Sportce. [ID:GAZ722990]

"Celkový plán nákladů na loterii se nezměnil, pouze jsme se rozhodli, že to urychlíme," uvedl Crha.

Fortuna uvedla, že kampaň bude financována z prostředků, které jsou již vyčleněny v rozpočtu skupiny.

Sázková kancelář tento týden oznámila, že loterii spustí už v červenci, když využije problémů se zadlužením Sazky, která je jedničkou na českém loterijním trhu Sazky.

(1 euro = 24,43 Kč)

[PRAHA/Reuters/Finance.cz]

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK