Čeští zbrojaři se díky podpoře HK ČR prezentují na veletrhu v Brazílii

13.04.2011 | , Hospodářská komora ČR
Tiskovka - NEPOUŽÍVAT


perex-img Zdroj: Finance.cz

13.4.2011 Celkem deset českých zbrojařských firem se ve dnech 12.4.-15.4. 2011 díky pomoci Hospodářské komory České republiky a agentury CechTrade představuje na veletrhu LAAD - Defence & Security v brazilském Rio de Janeiru. Přední zástupci českého obranného průmyslu tam předvádějí své výrobky v tradičně silném oboru naší ekonomiky. Akce je jedinečnou příležitostí, jak na velmi perspektivním trhu navázat potřebné kontakty a dojednat budoucí obchody.

České vystavovatele na místě osobně podpořili i velvyslanec České republiky v Brazílii Ivan Jančárek a první náměstek ministra obrany Jiří Šedivý.

Veletrh LAAD - Defence & Security, je jedním z nejdůležitějších veletrhů obranného a bezpečnostního průmyslu v Latinské Americe. Koná se každé dva roky a představuje brazilské i mezinárodní společnosti, které se specializují na poskytování zařízení a služeb pro složky ozbrojených sil, policie a bezpečnostních služeb.

Svůj význam nepostradatelného místo pro prezentaci a diskusní fórum v obranné a bezpečnostní technice opět potvrzuje i letošní již 8. ročník veletrhu LAAD. Očekává se více než 650 vystavovatelů ze 42 zemí, 24 tisíc návštěvníků, 55 oficiálních delegací z 53 zemí a 18 národních pavilonů, a to na ploše více jak 47 tis. m2.

Více informací o veletrhu na http://www.laadexpo.com/

Účast českých firem na veletrhu Hannover Messe je realizována v rámci projektu „Společná účast na specializovaných výstavách a veletrzích v zahraničí“. Jeho nositelem je agentura CzechTrade a koordinátorem Hospodářská komora České republiky (HK ČR). Projekt je financován z prostředků ministerstva průmyslu a obchodu v rámci Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI).

Díky tomuto projektu mohou české podniky získat podporu až do výše 120.000,- Kč na přímé náklady spojené s účastí na veletrhu a navíc mohou představit svoji nabídku v rámci komunikační kampaně přímo v zahraničním teritoriu.

Tuzemský byznys se tak může efektivně prezentovat před potenciálními zahraničními partnery a uzavírat s nimi obchodní kontrakty.

Více informací o projektu a jeho aktivitách na www.komora.cz/veletrhy

Autor článku

Tiskovka  

Články ze sekce: Tiskovka - NEPOUŽÍVAT