Výsledky jsou v souladu s odhady analytiků dotazovaných agenturou Thomson Reuters. Tržby stouply o osm procent na 951,9 milionu USD. V USA se tržby zvýšily o sedm procent a v zahraniční o deset procent.
Tržby z prodeje panenek Barbie stouply o 14 procent a dalších značek pro děvčata o 38 procent. Prodej autíček, včetně značek Hot Wheels a Matchbox, se zvýšil o čtyři procenta a tržby z prodeje her a skládaček o 13 procent. Tržby z prodeje hraček pro nejmenší Fischer-Price naopak klesly o dvě procenta, hlavně kvůli slevám hraček spojeným se seriálem Sezame, otevři se.
Konkurenční firma Hasbro ve čtvrtek uvedla, že její zisk kvůli vyšším nákladům klesl 71 procent na 17,2 milionu dolarů. Tržby téměř stagnovaly. Hasbro i Mattel oznámily, že v letošním roce zvýší kvůli růstu nákladů ceny, napsala agentura Reuters.