Růst vykázaly všechny regiony kromě Spojených států. V nárůstu objemu vedly Asie a Afrika, zatímco Evropa a Latinská Amerika se k růstu vrátily. SABMiller vytváří na takzvaných mladých trzích přes 80 procent zisku.
Objemy piva za celý rok do března se zvýšily o dvě procenta, ale vyšší ceny posunuly roční tržby nahoru o pět procent. Skupina mimo jiné vaří pivo značek Miller Lite, Peroni a Grolsch. U nealkoholických nápojů vzrostly objemy o tři procenta za čtvrtletí i celý rok.
Ceny surovin, například ječmene, pšenice a kukuřice, se ve druhé polovině fiskálního roku mírně zvýšily, za celý rok ale byly nepatrně nižší. Pivovary kupují obilí v předstihu, proto nynější náklady odrážejí vzestup cen proti loňskému létu.
Akcie podniku dnes vzrostly o 1,3 procenta na 22,20 libry. Před měsícem sice klesly na letošní minimum 19,98 libry, jsou ale blízko svého maxima 23,28 GBP z konce minulého roku. Finanční výsledky zveřejní skupina přesně za měsíc, napsala agentura Reuters.
SABMiller vznikl sloučením jihoafrické společnosti SAB a americké Miller a byl světovou pivovarskou jedničkou, dokud v roce 2008 nevznikla skupina Anheuser-Busch InBev. Vedle Plzeňského Prazdroje a jeho značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast vlastní například slovenské pivovary Šariš a Topvar.