Na akcii ale Yahoo vytvořila zisk bez mimořádných výdajů 19 centů, a překonala tak očekávání o tři centy. Generální ředitelka Carol Bartzová navíc oznámila, že podniku meziročně vzrostl počet uživatelů i doba, kterou trávili na stránkách Yahoo.
Tržby společnosti klesly meziročně o šest procent na 1,064 miliardy dolarů, zatímco finanční trh očekával 1,055 miliardy. Yahoo patří ve Spojených státech mezi nejoblíbenější internetové portály, ale potýká se s čím dál silnější konkurencí sociální sítě Facebook a gigantu Google, jedničky v internetovém vyhledávání.
Budoucnost Yahoo leží v dohodě se softwarovým obrem Microsoft o řízení reklamy u výsledků webového vyhledávání. Bartzová na konferenci dodala, že příjem na vyhledávání mírně klesl pod úroveň před dohodou s Microsoftem a zřejmě se na ni do konce roku nevrátí, napsala agentura Reuters.