Tržby CME za tři měsíce do konce března stouply o 20 procent na 172,8 milionu USD, z toho v ČR o 6,3 procenta na 57,706 milionu USD. Firma však zůstala v provozní ztrátě, i když ta se snížila o téměř 60 procent na 7,7 milionu USD. Výsledky za první čtvrtletí zahrnují bulharskou firmu bTV, kterou CME koupila loni v dubnu. Nezahrnují však ukrajinské operace, které naopak ve stejném měsíci prodala.
Prezident a generální ředitel Adrian Sarbu v prohlášení uvedl, že k výraznému zlepšení hospodaření firmy přispělo zvýšení počtu diváku a posílení vedoucí pozice na trzích, ale také kontrola nákladů. Pozitivně se do hospodaření promítly rovněž koupě bTV a růst v divizích Media Pro Entertainment a New Media Division.
CME působí v oblasti médií a zábavy v šesti zemích střední a východní Evropy. Televizní stanice má v Bulharsku (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, Pro.bg a Ring.bg), Chorvatsku (Nova TV), Česku (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport a MTV Czech), Rumunsku (PRO TV, PRO TV International, Acasa, PRO Cinema, Sport.ro a MTV Romania), na Slovensku (TV Markíza a Doma) a ve Slovinsku (POP TV, Kanal A a POP Brio).