Tržby se snížily o 6,7 procenta na 23,4 miliardy SEK. V místních měnách byly tržby naopak vyšší o 0,9 procenta. Tržby byly vysoké hlavně v Latinské Americe a Asii a Tichomoří a u malých spotřebičů. V Evropě a Severní Americe se celková poptávka zvýšila o jedno procento, ve východní Evropě až o 13 procent.
Electrolux trápí hlavně růst nákladů na suroviny, zvláště zvyšování cen ocele a umělé hmoty. Firma předpokládá, že za celý letošní rok jí náklady na suroviny stoupnou o dvě miliardy SEK.
Společnost počítá s mírným zvýšením poptávky po domácích spotřebičích na hlavních trzích v Evropě a Severní Americe i za celý letošní rok. V Evropě se má zvýšit o dvě procenta a v Severní Americe o tři až pět procent, napsaly agentury AP a Reuters.
Electrolux je druhým největším výrobcem domácích spotřebičů na světě za firmou Whirlpool. Podle svých internetových stránek firma prodá ročně přes 40 milionů výrobků zákazníkům ve více než 150 zemích. Své zboží prodává rovněž pod značkami AEG-Electrolux, Eureka a Frigidaire.