Bez jednorázových příjmů a výdajů byl výsledek mediálního konglomerátu 58 centů na akcii, zatímco finanční trh očekával o cent méně. Tržby se meziročně zvýšily o šest procent na 6,7 miliardy dolarů a překonaly analytiky očekávaných 6,5 miliardy.
Celý růst tržeb zajistil segment kabelových sítí skupiny, kde příjmy z reklamy vzrostly o 31 procent a příjmy z předplatného se zvýšily o devět procent díky vyšším měsíčním poplatkům. Tržby za další prodej programů stoupl o 48 procent, zejména díky materiálu HBO.
Příjmy filmového studia Warner Bros klesly o tři procenta a provozní zisk se snížil na polovinu. Pokles způsobilo, že ve stejném období před rokem měl podnik v kinech tituly Sherlock Holmes a Zrození šampióna a na trh šlo více titulů DVD. Příjmy vydavatelské divize stagnovaly, napsala agentura AP.