Tržby společnosti za čtvrtletí do konce března se snížily o šest procent na 8,3 miliardy dolarů. Zisk i tržby skončily mírně pod odhady analytiků.
Výtečně si nadále vedla kabelová divize v čele s Fox News Channel, jejíž reklamní příjmy v USA vzrostly o 14 procent. Provozní zisk filmové divize meziročně klesl, protože loni díky Avataru prudce vzrostl a náklady nyní kvůli propagaci animovaného hitu Rio stouply.
Zisky z televizního vysílání se zvýšily téměř čtyřnásobně. Zasloužil se o to zejména únorový přenos Super Bowlu, který se stal nejsledovanějším televizním programem americké historie.
Ve ztrátě zůstala internetová divize, kam patří kdysi populární sociální síť MySpace, kterou nástup Facebooku odsunul do ústraní a skupina ji chce nyní prodat. Nový internetový deník Daily, který lze odebírat pouze přes tablet iPad, vykázal ztrátu deseti milionů dolarů, provozní ředitel News Chase Carey však podotkl, že tento segment dělá teprve své první krůčky.
News Corp čeká v tomto čtvrtletí zlepšení ziskovosti, konkrétní údaje však společnost neuvedla. Potvrdila dosavadní výhled, podle něhož by upravený provozní zisk měl za celý finanční rok vzrůst až o pět procent ze 4,5 miliardy dolarů v předešlém roce.