Výsledky byly v souladu s odhady analytiků. Tržby se zvýšily o 14 procent na 12,5 miliardy DKK. Objem prodeje ve východní Evropě se po očištění o prodeje a akvizice zvýšil o 28 procent a v Asii o šest procent. V severní a západní Evropě však klesl. Východní Evropa se na celkovém objemu prodeje piva Carlsbergu podílí zhruba 40 procenty, stejný podíl má dohromady i severní a západní Evropa. Zbývajících 20 procent patří Asii.
Pivovar ponechal beze změny svůj výhled na celý letošní rok. V Rusku firma čeká růst objemu prodeje o dvě až čtyři procenta, náklady na prodej po celém světě však mají vzrůst kvůli vyšším cenám surovin, napsala agentura Reuters.
Carlsberg je čtvrtým největším producentem piva na světě, mezi jeho nejznámější značky patří Carlsberg, Tuborg, San Miguel či Kronenbourg. Firma úzce spolupracuje s Budějovickým Budvarem, který je od června 2007 výhradním importérem Carlsbergu do České republiky. Carlsberg se naopak stará o prodej produktů Budvaru na některých zahraničních trzích.