Při pojistné události pomůže asistenční služba

30.07.2003 | , Finance.cz
POJIŠTĚNÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

Cestovní pojištění je tu od toho, aby v případě potřeby pomohlo. Co vše pojišťovny nabízejí? Jakou můžete čekat asistenci, pokud se vám na dovolené přihodí nějaký ten úraz nebo jiná pojistná událost?

A máme tu poslední dil seriálu připraveném s ČSOB Pojišťovnou.  A jakou asistenci nabízí právě tato pojišťovna svým klientům v rámci cestovního pojištění.

ČSOB Pojišťovna poskytuje svůj servis v zahraničí prostřednictvím nizozemské asistenční služby Eurocross International, která působí po celém světě.

V případě úrazu nebo akutního onemocnění, které si vyžádá lékařské ošetření či hospitalizaci v zahraničí, je nutné nechat si vždy vyplnit od ošetřujícího lékaře druhou stranu tiskopisu pojistitele "Oznámení pojistné události", které je nedílnou součástí knížky "Cestovní pojištění", kterou klient obdrží při uzavření pojištění. Vždy je nutností a povinností kontaktovat telefonicky asistenční službu a to bezprostředně po vzniku pojistné události nebo hned, jakmile je to možné, případně pověřit kontaktováním blízkou osobu.

Asistenční službu ČSOB Pojišťovny je možné kontaktovat na bezplatném telefonním číslem které je uvedeno v knížce "Cestovní pojištění". Jestliže nedojde ke spojení, což se bohužel z některých destinací v zahraničí stává, je další možností kontakt na placenou linku, kde sdělíte asistenční službě své telefonní číslo, na kterém budete obratem zpětně kontaktováni. Také je možné si po telefonickém kontaktu ponechat prokazatelný doklad o zaplacení hovorného, který pojišťovna po obdržení uhradí.

Asistenční služba je pro své klienty k dispozici 24 hodin denně, 365 dní v roce s možností komunikace v českém jazyce.

Operátorovi asistenční služby je při kontaktu nutné nahlásit:

  • že jste pojištěni u ČSOB Pojišťovny
  • jméno, příjmení a rodné číslo pojištěného,
  • číslo pojistné smlouvy,
  • důvod, proč asistenční službu kontaktujete,
  • telefonní číslo, na kterém je vás možné zpětně kontaktovat,
  • telefonní číslo, případně adresu ošetřujícího lékaře nebo zdravotnického zařízení.

Při styku se zahraničními zdravotnickými zařízeními je povinností pojištěného se vždy prokázat doklady vydanými ČSOB Pojišťovnou a cestovním dokladem k prokázání totožnosti.

Povinností pojištěného je pojistnou událost písemně ohlásit bez zbytečného odkladu po návratu do ČR na tiskopisu "Oznámení pojistné události", a to v obou možných případech, kdy úhradu lékaři provedla asistenční služba nebo lékařský úkon hradil pojištěný v hotovosti a náklady mu budou proplaceny ČSOB Pojišťovnou v české měně. Tiskopis je třeba předložit společně s pojistnou smlouvou.

Informace pro tento seriál poskytla:

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: POJIŠTĚNÍ