Při zápasech českého týmu tvořili zhruba 80 procent návštěvnosti v hale čeští fanoušci, řekl Peška. Výjimkou byla utkání se Slovenskem a Ruskem, kdy počet českých návštěvníků v hale dosahoval zhruba poloviny hostů.
Charakteristickým znakem letošního šampionátu byl nedostatek lístků na jednotlivá utkání. Přestože v loňském roce v Německu problém se vstupenkami díky kapacitě hokejových hal nenastal, odhaduje Peška větší návštěvnost českých turistů na letošním šampionátu. V Německu podle něj hrála roli jazyková bariéra a geografická vzdálenost. Loni navíc jednotlivá utkání nebyla zpočátku příliš atraktivní, neboť se českému týmu příliš nevěřilo a později se fanouškům zase nechtělo na poslední chvíli do Německa vyjíždět a na místě shánět lístky.
Vzhledem k relativní blízkosti většina českých fanoušků cestovala na šampionát individuálně a služeb cestovních kanceláří využily jen stovky lidí.
Kvůli zvýšenému zájmu o individuální dopravu mezi Českem a Slovenskem posílily spoje dopravní společnosti. České dráhy ve spolupráci se slovenskými drahami posílily některé mezinárodní spoje. Student Agency na zápasy české reprezentace vypravila zvláštní autobusové linky z Prahy přes Brno do Bratislavy a zpět a České aerolinie v době šampionátu nabídly navíc jeden mimořádný let do Bratislavy denně.
Český tým na hokejovém šampionátu sehrál celkem devět zápasů a po souboji s Ruskem získal bronzovou medaili. Šampionáty se v posledních letech odehrávaly v Německu, Švýcarsku a Kanadě.