Vodafone CR podle zprávy mateřské společnosti získal od začátku roku 20.000 nových klientů. Podíl lukrativnějších tarifních zákazníků na celkovém počtu byl přes 54 procent.
Konkurenční Telefónice klesl počet klientů o 2,5 procenta na 4,83 milionu zejména kvůli jednorázovému snížení klientské báze v loňském roce. T-Mobilu počet zákazníků stagnoval na 5,4 milionu. Celkem tak bylo na trhu kolem 13,4 milionu aktivních SIM karet.
Českému Vodafonu se dařilo zvyšovat počet zákazníků jako jedné z mála poboček skupiny v Evropě. Firma v poslední době láká nové zákazníky zejména na zvyšující se pokrytí rychlým internetem 3G. V současnosti pokrývá 49 procent populace, což je patrně nejvíce na trhu.
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí skupiny Vodafone Group.