Tržby se za rok do 13. března zvýšily o sedm procent na 28,3 miliardy USD. Objem produkce ležáku stoupl o dvě procenta a zisková marže o téměř 18 procent. Vysoký, dvouciferný procentní růst objemu prodeje zaznamenala firma v Asii, Africe a Latinské Americe. Tyto trhy vyrovnaly pokles o tři procenta v Evropě a Severní Americe.
Zisk před zdaněním, úroky a odpisy (EBITA) se zvýšil o 15 procent na pět miliard USD. K růstu přispěla hlavně Latinská Americe, Afrika a Asie a částečně i Severní Amerika díky vyšším cenám a nižším nákladům. Firma dodala, že rozvíjející se trhy prudce oživují, zralé trhy v Evropě a Americe však stále vykazují slabý výkon. Z rozvíjejících se trhů pochází 80 procent zisku společnosti, napsaly agentury AP a Reuters.
SABMiller vznikl sloučením jihoafrické společnosti SAB a americké Miller a byl světovou pivovarskou jedničkou, dokud v roce 2008 nevznikla skupina Anheuser-Busch InBev. Vedle Plzeňského Prazdroje a jeho značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast vlastní také například slovenské pivovary Šariš a Topvar.