"V roce 2010 doznívala hospodářská recese v České republice, což se projevovalo ještě větším tlakem na snížení konečné ceny produktu než v roce 2009," uvedlo představenstvo společnosti ve zprávě. Z dokumentu dále vyplývá, že celý trh čerstvých mléčných výrobků ve finančním vyjádření loni klesl o 1,7 procenta. Přes tlak obchodníků na nízkou cenu prodané množství této kategorie v porovnání s rokem 2009 kleslo o 2,7 procenta. Rostoucí cenu mléka a mléčných komodit firmě zčásti kompenzovala posilující koruna, zčásti zvyšování efektivity ve výrobě a distribuci.
"Prioritou pro společnost je nadále budovat svoji pozici na trhu v České republice a podporovat růst kategorie čerstvých mléčných výrobků," uvedlo k plánům pro rok 2011 představenstvo. Zaměřit se chce především na posilování pozice svých klíčových značek Activia, Actimel, Kostíci, Dobrá máma a Fantasia.
Původem francouzská potravinářská skupina Danone je největším výrobcem čerstvých mléčných výrobků na světě a druhým největším producentem minerální vody. Od roku 2007, kdy firma odkoupila společnost Numico, je také výrobcem dětské výživy a speciální výživy pro zdravotnické účely.
Na český trh společnost vstoupila v roce 1990. Navázala tehdy spolupráci s benešovskou mlékárnou, kde začala následně vyrábět jogurty. V roce 1991 v Benešově založila společnost s ručením omezením a o tři roky později se transformovala na akciovou společnost. Společnost v závěru loňského roku zaměstnávala v Česku 394 lidí.